AKP’ye geçti, Erdoğan’a ‘teşekkür’ mesajı yayımladı… Mesut Özarslan: ‘Hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten…’

AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, İyi Parti’den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP’den istifa eden Keşan İl Başkanı Mehmet Özcan’ın AKP’ye katıldığını duyurdu ve rozetlerini taktı. Özarslan, sosyal medya hesabından yaptığı AKP’ye geçmesiyle ilgili paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Kıymetli Keçiörenli hemşehrilerim, Hayatımın ve siyasi mücadelemin her döneminde milletimize hizmet etmeyi, bulunduğum makamların ve taşıdığım unvanların üzerinde tuttum. Bugüne kadar attığım her adımda olduğu gibi bugün aldığımız kararın merkezinde de Keçiören’imiz, Ankara’mız ve aziz milletimiz bulunmaktadır. Yaptığımız değerlendirmeler ve istişareler sonucunda, hizmet yolculuğumuza bundan böyle…

Son dakika… Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan önemli açıklamalar

İşte Erdoğan’ın konuşmasından öne çıkan satır başları; İl başkanlarımız, kadın ve gençlik kollarımızın kıymetli il başkanları, kıymetli belediye başkanlarımız ve il genel meclis başkanlarımız, değerli dava ve yol arkadaşlarım. Hepinizi en kalbi duygularımla, hasretle ve hürmetle selamlıyorum. Sizlerin vasıtasıyla cennet vatanımızın dört bir yanındaki yol ve dava arkadaşlarımı iştenlikle selamlıyor, her birini muhabbetle bağrıma basıyorum. Davamıza yaptıkları hizmetlerden ötürü şükranlarımı sunuyorum. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızın partimize, ülkemize, milletimize ve demokrasimize hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Toplantımıza yapacağınız katkılar için her birinize teşekkür ediyorum. Konuşmamın hemen başında hem Türkiye olarak hem İslam âlemi olarak bugün idrak ettiğimiz Aşure Günü’nün ve Muharrem ayının hayırlara…